In samenwerking met Walt Wonder Schmidt & iO Digital realiseerde ik de fotografie voor een hoogwaardig koffietafelboek (250 × 250 mm) dat de vier pijlers van FrieslandCampina’s “van gras tot glas”-productieketen visueel tot leven brengt, met art direction, projectmanagement én fotografie op vier locaties (boerderij, flesvoedingsfabriek, onderzoekscentrum en Nederland), inclusief setbeheer en post-productie voor een samenhangend, esthetisch verhaal .
Het boek bevat naast zorgvuldig geselecteerde beelden ook informatieve teksten en scanbare QR-codes naar 360°-video’s, waarmee we 2 000 exemplaren leverden aan lokale vertegenwoordigers in Mexico . Deze combinatie van krachtige fotografie en digitale content betrok uiteindelijk 1 500 gezondheidsprofessionals – een verdrievoudiging ten opzichte van de 25 fysieke rondleidingen vóór de pandemie – en leverde een 93 % beoordeling van 5 uit 5 op .
Het boek bevat naast zorgvuldig geselecteerde beelden ook informatieve teksten en scanbare QR-codes naar 360°-video’s, waarmee we 2 000 exemplaren leverden aan lokale vertegenwoordigers in Mexico . Deze combinatie van krachtige fotografie en digitale content betrok uiteindelijk 1 500 gezondheidsprofessionals – een verdrievoudiging ten opzichte van de 25 fysieke rondleidingen vóór de pandemie – en leverde een 93 % beoordeling van 5 uit 5 op .